Lehte uuendatud 11.03.2021
Kui oled hätta jäänud postkasti, Stuudiumi või mõne muu digiõppevahendiga, siis saad julgelt abi küsida haridustehnoloogilt. Et tagada kontode turvalisus, palun kasuta võimalusel kontaktivahendiks Stuudiumit. Kirjuta või palu vanemal saata Stuudiumis kiri Hannes Heinsarile.
Võimalusel lisa probleemsest kohast ekraanitõmmis.
Kasutates Firefoxi leiad kiired juhised siit: https://screenshots.firefox.com/
Windows arvutiga saad kiirelt salvestada ekraanitõmmise vajutades korraga Win ja PrtScn klahvidele ja ekraanitõmmis salvestatakse alamkaustas Pildid (Pictures).
MacOS arvutiga hoia all samaaegselt Cmd ja Shift ja 3 klahve. Ekraanitõmmis salvestatakse Desktopile.
Android telefoniga vajuta sisselülitamise ja heli madalamaks keeramise nuppu. Mõnel mudelil tuleb paar sekundit all hoida sisselülitamise nuppu ja valida ekraanile ekraanitõmmise nupp.
iPhone telefonil vajuta korraga allasisselülitamise ja heli tugevamaks keeramise nupp. Ekraanitõmmis
salvestatakse fotode juurde.
Kui arvutiga Meet keskkonnas tunnis ei kosta Sinu heli või ei näita Sinu kaamera pilti, siis kontrolli alustuseks järgevat:
Kui lapse seadmes on kasutusel Family Link (nutiseadme kasutamist piirav halduskeskkond Android seadmele) vms kasutaja õigusi piirav tarkvara või on mingi muu lahendamata probleem, mis kooli kontot ei luba kasutada, siis saame ka lisada lapse käsitsi veebitundidesse. Palun sellest eraldi teada anda kirjaga Hannes Heinsarile.
Alates veebruarist 2020 saab meie kooli Meet keskkonnas liituda sisse logimata. See on tekitanud probleeme, kui õpilane tahab tunniga liituda, aga sisestab ainult kasutajanime, aga pole tegelikult parooliga sisse loginud. Sellisel juhul võib juhtuda, et õpilasel tuleb ekraanile teade kus ta peab ootama eraldi tundi vastuvõtmist ja tegelikult tunniga liituda ei saa.
Et tagada, et kindlasti õpilane tundi saab on kindlam, et enne tunniga liitumist tuleb sisse logida samas veebilehitsejas või seadmes kooli kontoga.