Kui oled hätta jäänud postkasti, Stuudiumi või mõne muu digiõppevahendiga, siis saad julgelt abi küsida haridustehnoloogilt. Et õppetöö sujuks, siis aitame kiirete küsimustega ka pärast koolipäeva kuni kella 20.00. Et tagada kontode turvalisus, palun kasuta kontaktivahendiks Stuudiumit. Kirjuta või palu vanemal saata Stuudiumis kiri Hannes Heinsarile.

  • Võimalusel lisa probleemsest kohast ekraanitõmmis.

Kasutates Firefoxi leiad kiired juhised siit: https://screenshots.firefox.com/

Windows arvutiga saad kiirelt salvestada ekraanitõmmise vajutades korraga Win ja PrtScn klahvidele ja ekraanitõmmis salvestatakse alamkaustas Pildid (Pictures).

MacOS arvutiga hoia all samaaegselt Cmd ja Shift ja 3 klahve. Ekraanitõmmis salvestatakse Desktopile.

Android telefoniga vajuta sisselülitamise ja heli madalamaks keeramise nuppu. Mõnel mudelil tuleb paar sekundit all hoida sisselülitamise nuppu ja valida ekraanile ekraanitõmmise nupp.

iPhone telefonil vajuta korraga alla sisselülitamise ja heli tugevamaks keeramise nupp. Ekraanitõmm salvestatakse fotode juurde.

  • Kui Android telefoniga ei lae kooli kontoga sisse logides vajalikke admeid, siis paigalda äpp "Google Apps Device Policy". Ava Google Apps Device Policy and vajuta "Järgmine" kuni viimase küsimuseni. Pärast nõustumisi peaks Meet, Drive jm äpid ilusti töötama.
  • Kui arvutiga Meet keskkonnas tunnis ei kosta Sinu heli või ei näita Sinu kaamera pilti, siis kontrolli alustuseks järgevat:
      • Kas sai antud eraldi luba kaamerale ja mikrofonile lehekülje laadimisel. Kui selle küsimist ei märganud, siis lae leht uuesti ja ära teisi programme ava ning anna seadmetele luba.
      • Kas aadressribal tabaluku peale vajutades ei ole juhtumisi mingi seadme kasutamine keelatut (seadme nimetuse taga on kiri "Blocked temporarily"). Kui näed kasutamise keeldu, siis vajuta ristikesele, eemaldades keeld ja lae leht uuesti.