Aleksandra Sooniste – aleksandra.sooniste@katoliku.edu.ee
Tiina Viirelaid – tiina.viirelaid@katoliku.edu.ee
isa Miguel – isa.miguel@katoliku.edu.ee
Liina Tamm – direktor, liina.tamm@katoliku.edu.ee 5831 8250
Vallo Vaher – lasteaia ja algkooli õppejuht, vallo.vaher@katoliku.edu.ee 5564 9261
Silvi Sokk – põhikooli õppejuht, silvi.sokk@katoliku.edu.ee 5831 8301
Mai Pallon – gümnaasiumi õppejuht, mai.pallon@katoliku.edu.ee 5356 6076
Andra Jõras – haldusjuht, andra.joras@katoliku.edu.ee 5919 9632
Giulia Uggeri – sekretär, kool@katoliku.edu.ee 5556 6363
Hannes Heinsar – majandustöötaja ja haridustehnoloog, hannes.heinsar@katoliku.edu.ee 5564 6540
Eve Resev – raamatupidaja eve.resev@katoliku.edu.ee
Elina Sulp – kooliõde; elina.sulp@katoliku.edu.ee 5843 2930
Kalle Kotselainen – meistrimees; kalle.kotselainen@katoliku.edu.ee 5887 9554
Janika Merilo – raamatukogu juhataja; janika.merilo@katoliku.edu.ee
Karen Kivit – raamatukogutöötaja; karen.kivit@katoliku.edu.ee
Massimiliano Uggeri – kooli kokk; massimiliano.uggeri@katoliku.edu.ee 5693 1505
Vladislav Brõnzov – infotehnoloog; vladislav.bronzov@katoliku.edu.ee
Ethel Toomingas – õpetaja, ethel.toomingas@katoliku.edu.ee
Greta Väljaots – õpetaja, greta.valjaots@katoliku.edu.ee
Siiri Sirel – õpetaja abi siiri.sirel@katoliku.edu.ee
õde Benedikta – õpetaja abi, benedikta@katoliku.edu.ee
Stella Rebane-Int – õpetaja, stella.rebane-int@katoliku.edu.ee
Tuuli Toomepuu – õpetaja, tuuli.toomepuu@katoliku.edu.ee
Selje Perez – õpetaja abi, selje.perez@katoliku.edu.ee
Annika Laur – õpetaja, annika.laur@katoliku.edu.ee
Maire Sild – õpetaja, maire.sild@katoliku.edu.ee
Kristiina Sapp – õpetaja abi, kristiina.sapp@katoliku.edu.ee
õde Francesca – õpetaja abi
Anna Humal – lauluõpetaja, anna.humal@katoliku.edu.ee
Hanna-Liisa Roosileht – liikumisõpetaja, hanna-liisa.roosileht@katoliku.edu.ee
õde Milada – usuõpetus, milada@katoliku.edu.ee
Hariduslike erivajadustega õpilaste õppe koordinaator (HEV koordinaator) toetab ja juhendab õpetajat haridusliku erivajaduse väljaselgitamisel. HEV koordinaator teeb koostööd lapsevanemate, kooli tugispetsialistide ja juhtkonnaga lapse arengut toetavate meetmete rakendamiseks või täiendavate uuringute läbiviimiseks ning koordineerib hariduskeskuse siseselt erinevate tugimeetmete rakendamist lasteaias ja põhikoolis (nt õpiabi, individuaalne õppekava, individuaalne arenduskava jt). Lisaks koordineerib HEV koordinaator koostööd haridusasutuse väliste spetsialistidega (nt Rajaleidja keskus, Hariduse Tugiteenuste Keskus, rehabilitatsiooniasutused, Sotsiaalkindlustusamet) lapsele vajalike tugimeetmete väljaselgitamiseks ning sobivate õppe ja kasvatuse tingimuste rakendamiseks.
Eripedagoogi töö eesmärgiks on eakaaslasest eristuvate õppijate väljaselgitamine, nende arengu toetamine ja suunamine. Eripedagoog nõustab vajadusel lapsevanemaid ja õpilasi ning teeb koostööd teiste tugispetsialistidega. Eripedagoog või õpiabirühma õpetaja tegeleb koolis õpiraskustega õpilaste õpivõime ja – edukuse tõstmise ning õpetajate nõustamisega töös õpiraskustega õpilastega. Koolis toimuvad õpiabirühma või eripedagoogilised tunnid vajadusel individuaalselt, väikeses rühmas või põhiõpetajat toetavalt klassiga koos.
Sotsiaalpedagoogi peamiseks ülesandeks on kooli kogukonna liikmete heaolule ja paremale toimetulekule kaasaaitamine. Põhiliste tööülesannete hulka kuuluvad koolikohustuse ja kooli kodukorra täitmise jälgimine, käitumis-ja kohanemisraskustega laste ja nende lähikeskkonnaga tegelemine, koolivägivalla (kiusamine) juhtumite lahendamine ja lepitamine, laste, vanemate ja õpetajate nõustamine, koostöö erinevate tugikeskuste spetsialistidega ning lastekaitse, -sotsiaalhoolekande -ja korrakaitsesüsteemidega.
Koolipsühholoog on haridusasutuses töötav vaimse tervise spetsialist, kes aitab muredega toime tulla. Koolipsühholoog on olemas nii õpilaste, vanemate kui ka õpetajate aitamiseks. Koolipsühholoog teeb koostööd lapsevanemate, õpetajate ja teiste tugispetsialistidega õpilase abi- ja toetusvajaduse väljaselgitamiseks ning hindab õpilase arengut ja toimetulekut õpikeskkonnas. Põhiliseks ülesandeks on õpilaste nõustamine ja toetamine isikliku elu ning õppetööga seonduvatel teemadel, vaimse tervise probleemidega toimetulekul, tunnetusprotsesside, vaimsete võimete, käitumis- ja suhtlemisoskuste arendamisel ning õpi- ja karjäärivalikute tegemisel. Koolipsühholoog nõustab lapsevanemaid õpilase arengut, õppimist ja käitumist puudutavatel teemadel ning õpetajaid ja teisi koolitöötajaid õpilase vajadusi arvestava arengu-ja õpikeskkonna kujundamise küsimustes.